Zakaj se odločiti za digitalni marketing?

  • Post author:
  • Post published:3 septembra, 2020

Vsako podjetje se najverjetneje vedno vpraša: “Zakaj se odločiti za digitalni marketing”?

Pri manjših podjetjih je značilno, da se pogosto osredotočajo na to, kako si pridobiti svojo prvo skupino strank.  Zanesejo se lahko na tradicionalne oblike oglaševanja, kot so tiskani oglasi in pošiljanje kuponov ali celo veliki znaki ob cesti. Morda zaupajo, da je samo vprašanje časa, kdaj bodo stranke našle pot do njih, saj vedo, da ponujajo dober izdelek ali storitev.

Čeprav ta strategija lahko prinese “kapljico” posla, obstaja boljši in enostavnejši način. Mala podjetja bi morala razmisliti o velikem trgu možnosti na spletu. Nobeno majhno podjetje, ne glede na to, kako novo je, ne sme spregledati tega dodatnega ali glavnega trga.

Prednosti digitalnega marketinga pred tradicionalnimi metodami

Skupina potencialnih strank, ki jih najdete na spletu, je veliko večja skupina ljudi, kot bi jo verjetno lahko privabili lokalno. Z digitalnim trženjem lahko dosežete ogromno občinstvo na stroškovno učinkovit in merljiv način.

Druge prednosti spletnega trženja vključujejo:

  • Sposobnost interakcije s svojimi potencialnimi kupci in natančnega spoznanja, kaj iščejo.
  • Sposobnost doseči svetovni trg.
  • Prihranite lahko denar in dosežete več strank za manj denarja kot tradicionalne metode trženja.
  • Spoznajte svojo publiko in ji dovolite, da vas osebno spozna, kar lahko pomaga pri ustvarjanju zvestobe blagovni znamki.
  • Odzivom na trženjska prizadevanja lahko sledite takoj.

Vaše potencialne stranke so na dosegu rok

Če ste se izogibali digitalnemu trženju, je to zato, ker mislite, da preprosto niste pripravljeni? Mislite, da potrebujete le nekaj časa, da se uveljavite in potem se boste potem ubadali z digitalnim marketingom?

Težava tega pristopa je, da so vaše stranke in potencialne stranke že na spletu. Takoj zdaj. Danes. Obstaja velika verjetnost, da že iščejo podjetje, kot je vaše, če pa vas ne najdejo zlahka, bodo verjetno izbrali nekoga drugega.

Tako danes poslujejo ljudje. Ko nekoga zanima vaše podjetje, ne glede na to, ali je na splošno v vaši niši ali če vas zanima vaša blagovna znamka, najprej opravi raziskovanje v spletu in ugotovi, kaj lahko o vas izve.

Pričakujejo, da vas bodo tam našli s spletnim mestom in prisotnostjo v družabnih medijih. Morda iščejo mnenja, da se bodo lahko naučili, kaj drugi govorijo o vašem podjetju, in ali je primeren kraj za poslovanje.

Če vas potencialna stranka ne najde v spletu, lahko sklene, da se vaše podjetje ne zdi legitimno. Obstaja zelo velika verjetnost, da se bodo mnogi od teh potencialnih strank odločili, da vašega podjetja ne bodo jemali resno, in se bodo hitro odpravili drugam.

Ko se bodo tako odločili, jih verjetno ne bo več.

Imate vpogled v vašo konkurenco

Da bo vaše podjetje uspešno, morate biti pozorni na to, kaj počnejo vaši konkurenti, in se iz tega učiti. Mislite na svoje konkurente ne samo kot nekoga, ki ga nameravate premagati, ampak kot ljudi, ki vas imajo kaj naučiti.

Ko pogledate, kaj počnejo vaši tekmeci, boste dobili nekaj idej, kaj deluje in kaj ne. Najverjetneje, ne glede na vrsto vašega posla, so vaši konkurenti vzpostavili spletno prisotnost. Kakšno vsebino uporabljajo? Ali blogirajo ali uporabljajo veliko grafik in videoposnetkov?

Kako sporočajo svojo blagovno znamko in kaj jih dela edinstvene? Kako dobro sodelujejo z občinstvom? Mislite, da lahko bolje? Ne morete, če ne sodelujete v tekmovanju v digitalnem svetu.

Če vaši potencialni kupci začnejo iskati podjetje, ki je podobno vašemu, in lahko najdejo spletno stran konkurentov, ne pa tudi vašega, vaše podjetje sploh še ne deluje. Vaši potencialni kupci vas ne morejo izbrati, če ne vedo za vas. V tem scenariju so tekmeci ravno tekli pred vami, ne glede na to, ali imajo učinkovito spletno mesto ali jasno sporočilo.

Bodite dostopni svojim strankam

Jasno je, da je v današnjem digitalnem svetu povprečni potrošnik tisto kar želi, prvo pogleda na internetu. Ne glede na izdelek ali storitev, ki jo iščejo, bodo iskanje začeli najverjetneje pri Googlu. Če sploh niste prisotni v spletu, vas ne bodo našli in ne morete tekmovati.

Če imate spletno prisotnost, vendar je vaše konkurente lažje najti in jih najdete prvi, vas morda še vedno ne bodo našli. Poleg ustvarjanja spletnega mesta je učenje optimizacije iskalnikov strategija, ki vam lahko pomaga, da se premaknete pred tekmeci, in sicer tako, da ste prvo ime, ki ga potencialni uporabnik najde v Googlovem iskanju s ključnimi besedami, ki jih lahko pripeljejo do vašega podjetja.

Preprosta vprašanja, na katera bodo vaši potencialni kupci morda želeli hitre odgovore, bi jih bilo mogoče zlahka najti v spletu, na primer, kje se nahajate, kakšen je vaš čas in za kaj ste specializirani. Če si ogledate spletno mesto in spletna mesta konkurentov, bi si morali lahko primerjali ure, cene, posebne ponudbe in še več.

Zato morate nujno vedeti, kaj počnejo vaši tekmeci. Vaše možnosti že preverjajo vas in vaše konkurente. Že primerjajo vas med seboj. Kaj ugotavljajo?

Naj stranke pridejo k vam

Digitalno trženje si predstavljajte kot način, kako postati dostopni ljudem, ki jih želite doseči, da bi ponudili svoje izdelke in storitve. Obseg vašega podjetja lahko seže tudi dlje od vaših sten. Vaše občinstvo je lahko veliko večje kot le lokalni posli.

Z ustvarjanjem prisotnosti v spletu je vaše podjetje odprto za poslovanje, tudi če je zaprto. Ustvarite lahko vzdušje, v katerem lahko stranke pridejo k vam kadar koli podnevi ali ponoči.

Kupci in potencialni kupci vam lahko po e-pošti pošiljajo e-poštna sporočila z vprašanji, kupujejo in brskajo po vašem inventarju. Potencialne stranke, ki nimajo nobenega načina, da bi fizično prišle do vas, lahko še vedno poslujejo z vami, ne glede na to, ali so omejene zaradi invalidnosti, prevoza ali življenja predaleč.

Spoznajte svojo ciljno publiko

Digitalno trženje vam omogoča, da se spoznate potencialno publiko. Postopoma jih lahko spoznate in kaj upajo najti. V družbenih omrežjih ali na blogu lahko začnete pogovor. Izvedite anketo ali jih poskusite spoznati. Bodite pozorni na njihove komentarje ali odgovore na ankete.

S pomočjo digitalno interakcije se lahko z ljudmi začnete spoznavati. Kje je njihova bolečina? Kaj jih drži ponoči? Katere rešitve jim lahko ponudite? Namesto da bi poskušali ugibati, vam digitalno trženje omogoča orodja in metode za ugotavljanje, kdo so v resnici vaše stranke.

Na ta način začnete graditi odnos s svojimi strankami. Postanete veliko več kot samo posel. Postanete zaupanja vreden partner. Ljudje imajo veliko večjo verjetnost, da kupujejo pri podjetjih, pri katerih so že kupovali.

Le malo oblik oglaševanja je tako stroškovno učinkovitih kot digitalno trženje. Mala podjetja pogosto poskušajo čim manj narediti z majhnim proračunom. Številne oblike digitalnega trženja vam omogočajo, da komunicirate s svojo blagovno znamko in dosežete široko ciljno skupino, tudi če je vaš proračun zelo majhen.

V primerjavi z oglaševanjem na televiziji, radiu ali prek neposredne pošte digitalno trženje stane precej manj in hkrati doseže veliko širše občinstvo. Uporaba digitalnega trženja za promocijo vašega malega podjetja vam bo pomagala do veliko večjih možnosti za poslovni uspeh.

Vir: Link

Vas zanima SEO optimizacija?

Kliknite na to povezavo: Link.