Digitalni marketing ali tradicionalne metode?

  • Post author:
  • Post published:3 septembra, 2020

Zakaj bi odložili vložitev časa in truda v digitalno trženje? Različni lastniki malih podjetij lahko izberejo različne razloge, da bi se izognili tej obliki trženja, toda na koncu je zavlačevanje vseeno zavlačevanje.

Mala podjetja včasih verjamejo, da nimajo časa ali denarja za konkurenčnost na spletu. Mislijo, da se lahko soočijo le s toliko izzivi naenkrat in se na splošno še vedno učijo prednosti in slabosti poslovanja. Mnogi od njih morda raje stvari jemljejo počasi in se držijo ene ali dveh osnovnih oblik oglaševanja, ob predpostavki, da se bo njihovo poslovanje razvijalo s časom.

Morda celo mislijo, da je najboljša strategija preprosto počakati, da se stranke pojavijo. Ker so majhno podjetje, morda mislijo, da potrebujejo le majhno število strank.

To ni učinkovit pristop. Nikoli ni zagotovila, da bo vaše podjetje pritegnilo kupce zgolj s tem, da obstajate, in tudi če to stori, morda ne boste privabili toliko strank, kolikor jih potrebujete, da postane vaše podjetje donosno.

Zakaj se odločiti za digitalni marketing si lahko preberete v naslednjem blogu: Link.