SEO optimizacija

  • Post author:
  • Post published:5 septembra, 2020

 

Kaj je SEO optimizacija in zakaj je tako pomembna?

Verjetno ste že slišali za SEO optimizacijo, ter zakaj je SEO optimizacija pomemben dejavnik vsake spletne strani, in če še niste, lahko dobite hitro definicijo izraza v Wikipediji. Razumevanje, da je SEO “postopek, ki vpliva na vidnost spletnega mesta ali spletne strani v iskalnikih, z neplačanimi oglasi” vam v resnici ne pomaga odgovoriti na pomembna vprašanja za vaše podjetje in vaše spletno mesto, kot so:

  • Kako spletno mesto vašega podjetja »optimizirate« za iskalnike?
  • Koliko časa porabiti za SEO?
  • Kako lahko ločite “dober” SEO nasvet od “slabega” ali škodljivega?

Za vas kot lastnika podjetja ali zaposlenega je verjetno zanimivo, kako lahko dejansko izkoristite SEO za spodbujanje ustreznejšega prometa, potencialnih strank, prodaje ter na koncu prihodkov in dobička za vaše podjetje. Na to se bomo osredotočili v tej objavi bloga.

Zakaj dati pozornost SEO optimizaciji?

Veliko ljudi išče po internetu različne stvari. Ta promet je lahko izjemno močan za podjetje, ne samo zato, ker je veliko prometa, ampak tudi zato, ker je veliko zelo specifičnega prometa z visoko intenzivnostjo.

Če prodajate pametne pripomočke, bi raje kupili reklamni pano, da bi kdorkoli z avtomobilom na vašem območju videl vaš oglas (ali ga bodo kdaj zanimali pametni pripomočke ali ne), ali se prikazal vsakič, ko kdo na svetu napiše “kupi pametne pripomočke «v iskalnik? Verjetno slednje, ker imajo ti ljudje komercialne namene, kar pomeni, da stojijo in govorijo, da želijo kupiti nekaj, kar ponujate.

Ljudje lahko iščejo marsikateri stvari, ki so neposredno povezane z vašim podjetjem. Poleg tega vaši potencialni kupci iščejo tudi vse vrste stvari, ki so le ohlapno povezane z vašim podjetjem. Ti predstavljajo še več priložnosti za povezovanje s temi ljudmi in pomoč pri odgovarjanju na njihova vprašanja, reševanje njihovih težav in zanje postanejo zaupanja vreden vir.

Ali je verjetneje, da boste pripomočke dobili od zaupanja vrednega vira, ki je ponudil odlične informacije vsakič, ko ste se zadnje štirikrat obrnili na Google za pomoč pri težavi, ali nekoga, za katerega še niste slišali?

Kaj pravzaprav deluje za spodbujanje prometa iz iskalnikov?

Najprej je treba opozoriti, da je Google odgovoren za večino prometa na spletnih iskalnikih (čeprav dejanske številke vedno nekaj spremenimo). To se lahko razlikuje od niše do niše, vendar je verjetno, da je Google prevladujoči igralec v rezultatih iskanja.

Na Googlov algoritem razvrščanja vpliva na stotine dejavnikov, ter se nenehno posodablja in izpopolnjuje.

Dobra novica je, da vam ni treba v celoti analizirati iskalnika, da bi lahko med rezultati iskanja uvrstili dragocene izraze. Obstajajo preizkušene, ponovljive, najboljše prakse za optimizacijo spletnih mest za iskanje, ki vam lahko pomagajo usmerjati promet z iskanjem.

Pomembni postopki SEO optimizacije so:

  • Raziskave ključnih besed in ciljanje na ključne besede najboljše prakse.
  • Optimizacija na strani (On-Page Optimization).
  • Tagi naslovov.
  • Meta opisi.
  • Vsebina telesa.
  • Alt atributi.
  • Struktura URL-ja.
  • Shema in označevanje.
  • Informacijska arhitektura in notranje povezave.
  • Vsebinsko trženje in ustvarjanje povezav
  • Kako slediti in meriti rezultate SEO.

Če so našteti postopki dobro urejeni, imate visoke možnosti, da vašo spletno stran postavite najvišje kar se da na google iskalniku in si s tem pridobite veliko več prometa, kot brez ustrezne SEO optimizacije.

Nobeno spletno mesto ne opravi popolnega izvajanja za vsak posamezen vidik optimizacije iskalnikov. Premislite o stvareh, ki jih dobro opravljate, imate proračun in sredstva, kar bo vašemu podjetju prineslo najboljšo donosnost vaše naložbe – to se bo vsaj nekoliko razlikovalo za vsako podjetje in spletno mesto.

Če ste odlični pri ustvarjanju in promociji vsebine, določite, po katerih ključnih besedah ​​se odločite, in tam usmerite svoja prizadevanja.

Če imate veliko in zapleteno spletno mesto, se osredotočite na pravilno tehnično SEO (ali najemite nekoga, ki lahko).

Če ste majhno podjetje, ki bi mu koristilo razvrščanje za zelo specifične geografsko usmerjene izraze, vendar ne veliko drugega, okrepite svoja lokalna prizadevanja za SEO (in se potem morda osredotočite na druga tržna prizadevanja, ko boste začeli opažati vse manjši donos svojih prizadevanj.).

Vedno si zapomnite, da je končni cilj vseh prizadevanj za optimizacijo iskalnikov povečati izpostavljenost in promet vašega podjetja ali vsebine vašega spletnega mesta. Poiščite načine, kako lahko iskalniki s prometom pomagajo vašemu podjetju in spletnemu mestu: ne lovite se le najnovejših SEO besed ali skačite vsakič, ko Google pripravi priporočilo, ki bi lahko izboljšalo vašo uvrstitev v iskalnem omrežju, hkrati pa škodovalo celotnemu poslovanju.

Vir: Link

Če želite še prebrati prispevek: “Zakaj se odločiti za WordPress”, stisnite na to povezavo: Link.