SEO statistika za leto 2020

  • Post author:
  • Post published:8 septembra, 2020

SEO statistika za leto 2020 :

Kot kaže SEO statistika za leto 2020, je spreminjajoča se resničnost SEO enako fascinantna in zastrašujoča.

Kot tržniki vemo, da ostajamo na stotinah posodobitev Googlovih algoritmov in da so najboljše prakse SEO ključne za umestitev naše digitalne vsebine in povečanje organskih rezultatov iskanja.
Vendar moramo svoj poudarek postaviti na pravo mesto.

Zato smo zbrali nekaj najpomembnejših statističnih podatkov o SEO, ki vam bodo v letu 2020 pomagali pri spretnih odločitvah o digitalnem trženju.

1.Leta 2019 (do danes) je Google predstavljal nekaj več kot 75% celotnega svetovnega prometa iskanja, sledijo mu Bing z 9,97%, Baidu z 9,34% in Yahoo z 2,77%.

Če želite zmagati na SEO, morate igrati po Googlovih pravilih. Visoko uvrstitev v Yahoo ali Bing bo pripeljala obiskovalce na vaše spletno mesto, toda podjetja, ki se uvrstijo v Google, bodo najverjetneje dobila največ posla.

2. Google je letos prejel skoraj 2,3 bilijona iskanj.

Potrošniki dan danes opravijo kar 70% svojih raziskav na spletu, preden sploh začnejo pogovor o poslu.

Dobra uvrstitev v iskalnikih omogoča kupcem, da brez težav raziskujejo sami, medtem ko porabijo čas za učenje o vaših pogojih.

3. Od milijard iskanj, ki se zgodijo na določen dan, je 15% dnevnih iskanj Google novih.

Pomembno je vedeti, da SEO ne pomeni le tekmovanja z drugimi, ki se poskušajo uvrstiti po obstoječih pogojih. S toliko novimi iskanji, ki se dogajajo vsak dan, je SEO toliko bolj iskan za nove izraze kot za tiste, ki so že priljubljeni.

4. Prvih pet rezultatov na prvi strani iskanja predstavlja 67,60% vseh klikov.

Seveda vam bodo orodja za analitiko strani prikazala, za kaj se uvrščate na straneh od 2 do 10, toda ta statistika kaže, da je res dobro biti na vrhu.

Ker več kot dve tretjini vseh klikov doseže prvih pet organskih rezultatov, je konkurenčno področje močnejše kot kdaj koli prej, tržniki pa morajo biti pametni, kreativni in nekoliko srečni, da pridobijo to glavno »nepremičnino«.

5. Googlov algoritem iskanja uporablja več kot 200 dejavnikov za razvrščanje spletnih mest.

Google ostaja nekoliko skrivnosten glede tega, kako in kako se uvrščajo, vendar strokovnjaki za SEO po vsem svetu sestavljajo sezname (in jih preverjajo veliko več kot dvakrat), da bi natančno določili trike za uvrstitev.

6. Kakovostna vsebina in povezava sta dva najpomembnejša signala, ki ju Google uporablja za razvrščanje vašega spletnega mesta po iskanju.

Kakovostna vsebina je bila vedno dejavnik pridobivanja prometa in uvrstitve vašega spletnega mesta / strani, zato lahko pričakujemo, da bo v bližnji prihodnosti enaka.

Osredotočite se na kakovostno in dobro vsebino pred količino vsebine.

To vam bo pomagalo, da vas kupec vidi kot zaupanja vrednega strokovnjaka v vašem prostoru. To bo tudi pomagalo konkurentom ali drugim v vaši panogi videti vaše spletno mesto kot dragoceno in vredno ogleda.

7. 57% tržnih direktorjev pravi, da je bil razvoj vsebine na strani najučinkovitejša taktika SEO.

8. Povprečna dolžina vsebine Googlovega članka na vrhu je 2416 besed.

Kako dolgo mora biti dobra vsebina? Dovolj, da v celoti odgovorite na vprašanja kupcev.

Če pa želite, da se ta dobra vsebina dobro uvrsti, si prizadevajte za 2000+ besed.

Bolj ko pišete, bolje bodo obveščeni vaši bralci, bolj ko boste lahko pokazali svojo preglednost in poštenost, večja bo verjetnost, da se povežete z drugimi uglednimi spletnimi mesti in verjetno več povratnih povezav boste prejeli. Izkazalo se je, da povratne povezave pri uvrstitvi niso šala.

9. Povprečno število besed na strani z glasovnim iskanjem je 2.312 besed.

Vsebina v dolgi obliki vlada tudi pri glasovnem iskanju. Ta metrika kaže, da Google nagiba tudi k iskanju odgovorov z glasovnim iskanjem iz člankov s 2000 besedami. Vas mika, da bi bile vaše zgodbe kratke, da ne boste prestrašili bralcev, ki se ne bodo držali branja dolgega članka? Verjetno naredite več škode kot koristi.

10. 91% vseh strani od Googla nikoli ne dobi prometa, predvsem zato, ker nima povratnih povezav.

Študija ahrefsa (povezav) iz leta 2018 je preučila dva milijona spletnih mest in našla nekaj precej zanimivih podatkov. Čeprav je število besed upoštevano pri uvrščanju spletnega mesta, so bolj pomembne povratne povezave.

11. 55,24% strani nima niti ene povratne povezave.

Ista študija, omenjena v državi zgoraj, poudarja, da več kot polovica strani nima niti ene povratne povezave. In še 30% jih ima tri ali manj povratnih povezav.

To ustvarja tržno priložnost, da tržniki prehitejo konkurente, tako da se osredotočijo na pridobivanje več povratnih povezav do njihove vsebine in spletnega mesta.

12. Več kot ima povratnih povezav stran, več iskalnega prometa dobi od Googla.

Kakšna je korelacija?

Tista trdna vsebina, ki ste jo napisali – saj veste, tista z 2000+ besedami – ne bo le odgovorila na vprašanje vaše stranke, temveč bo zadovoljila tudi druge vodilne v panogi, ki prav tako iščejo močno vsebino.

Vaš trud bodo nagradili s povezavo in v tem postopku še povečali uvrstitev.

13. Najpomembnejši štirje dejavniki razvrščanja so obiski spletnega mesta, čas na spletnem mestu, število obiskanih strani na sejo in stopnja obiskov ene strani.

Če želite, da vaši obiskovalci ostanejo na vašem spletnem mestu, boste morali upoštevati njihove potrebe, ne samo glede vsebine, ki jo zagotovite, ampak tudi, kako se po tej vsebini premikajo. Temu rečemo tehnični SEO in je prav tako pomemben kot elementi na strani.

14. Leta 2019 52% vsega svetovnega spletnega prometa prihaja iz mobilnih naprav, 45% iz namiznih računalnikov.

Preden začnete vse spreminjati v mobilne naprave, je pomembno, da si ogledate analitiko, specifično za vaše spletno mesto. To so splošne statistike in morda ne predstavljajo dogajanja v vašem naslednjem kibernetskem prostoru.

Kljub temu pa je namizje morda prednost za vaše spletno mesto. Morate pa vseeno biti prijazni do mobilnih naprav, če želite tekmovati na regionalni, nacionalni in svetovni ravni.

Razpon velikosti naprav pomeni, da je za vaše spletno mesto pomembno, da se odziva, namesto da bi imeli samo eno fiksno velikost za mobilne naprave.

15. 36% strokovnjakov za SEO meni, da je naslov / naslovna oznaka najpomembnejši element SEO.

16. Iskanja po ključnih besedah ​​z večimi besedami (4 ali več) imajo razmerje med prikazi in kliki 3 do 5% višje kot pri splošnih iskanjih (1 ali 2).

17. 70% tržnikov meni, da je SEO učinkovitejši od PPC (pay per click – plačno oglaševanje).

Ko postaja digitalno trženje zrelejše, ni presenetljivo, da se podjetja nenehno izboljšujejo pri SEO-ju – in iz rezultatov SEO prizadevanj vidijo več rezultatov kot pri PPC.

Mnogi anketiranci so poročali, da vidijo več rezultatov (vključno s prometom, potencialnimi strankami in prodajo) pri SEO. Drugi so uporabili donosnost naložbe kot merilo za razvrščanje SEO v primerjavi s PPC.

Ugotovili so, da je SEO dolgoročna strategija, medtem ko je PPC dovoljeval kratkoročni uspeh.

18. Več kot 1,3 milijona podjetij, založnikov spletnih strani in neprofitnih organizacij po vsej državi je imelo koristi od Googlovih oglaševalskih rešitev.

Kljub statistiki št. 17 zagotovo obstaja možnost zaslužiti z namenjanjem oglaševanja v Iskanju Google. Tržniki, ki SEO vidijo kot močnejšo strategijo, ne bi smeli nujno v celoti odmisliti plačanih kampanj.

19. 61% tržnikov trdi, da je izboljšanje SEO in povečanje njihove organske prisotnosti njihova glavna tržna prednostna naloga.

Zaradi uspeha vhodnega trženja in SEO je več tržnikov namenjenih izboljšanju njihove uvrstitve pred drugimi taktikami.

Vaši konkurenti se najverjetneje ujemajo s temi 61%, zato je zdaj čas, da se SEO lotite resno.

20. Iskalne besede »Kje kupiti« + »blizu mene« so se v zadnjih dveh letih povečale za več kot 200%.

Lokalne taktike SEO so pomembne za manjša podjetja, ki morda ne pišejo blogov ali ustvarjajo dosti vsebine. Prepričajte se, da je vaše spletno mesto v ustreznih registrih in da so vse vaše informacije posodobljene.

21. 72% potrošnikov, ki so opravili lokalno iskanje, je obiskalo trgovino v razdalji pet kilometrov.

22. Posodabljanje in ponovno objavljanje starih objav v blogih z novo vsebino in slikami lahko poveča promet za kar 106%.

Če imate vsebino, ki že nekaj časa sedi, bi zgodovinska optimizacija morda postala vaš novi najboljši prijatelj.

S posodabljanjem in osveževanjem obstoječe vsebine ne samo, da lahko od starih člankov oddaljite več kilometrov, temveč lahko ponovno dosežete višje uvrstitve.

Če imate močno izhodišče in ste nekoč dobro uvrščali ključne besede s starejšimi članki, je to odlična taktika za strategijo 2020.

23. 22.6% iskalnih rezultatov na Googlu so slike

Z naraščajočim zanašanjem na Pinterest, Instagram in drugih vizualnih platform potrošniki iščejo rezultate iskanja, ki si jih lahko ogledajo.

24. Iskalni rezultati kot so »Najboljše« + »trenutno« v mobilnih napravah so se v zadnjih dveh letih povečali za več kot 125%.

Ko upoštevate teme blogov, o katerih želi občinstvo, da pišete, vključite seznam »Najboljših«.

Ne samo, da se povečujejo poizvedbe za mobilne naprave, ampak tudi zahteve po najboljših seznamih.

Razmislite, kako vključiti podobna iskanja v svojo strategijo:

Primeri:

  • Najboljše trajne možnosti za komercialne talne obloge.
  • Najboljši telefon trenutno.
  • Najboljše naložbe za zdaj.
  • Najboljša SEO strategija.

 SEO statistika za leto 2020 prikazuje:

Podjetja porabljajo več časa in denarja za SEO, kar pomeni, da se bo konkurenca za najvišja mesta še naprej stopnjevala.

Zagotavljanje kvalitetnih informacij stranki,  je še vedno najboljši pristop k uvrstitvi v iskalnikih, zato pišite kakovostno vsebino in oblikujte vrhunske uporabniške izkušnje.

Mobilne naprave postajajo vedno bolj pomemben dejavnik pri uvrstitvi, zlasti ko gre za lokalno trženje.

Pri razvoju SEO strategije je treba upoštevati, da se spreminja iz leta v leto ..

Če ostanete na tekočem s statističnimi podatki SEO in jih vključite v svojo strategijo, se lahko pripravite na dolgoročni načrt. Izvajanje tehnične revizije SEO je koristen način za izboljšanje vaše strategije in ustvarjanje hitrih SEO zmag.

Vir: Link.

Vas zanima prispevek o varstvu osebnih podatkov na spletni strani oziroma GDPR? Potem stisnite na to povezavo: Link.