Kaj so Google Ads in kako delujejo?

  • Post author:
  • Post published:9 septembra, 2020

Če ste slišali za digitalni marketing je velika verjetnost da ste tudi slišali za Google Ads. “Kaj so Google Ads in kako delujejo?” vam bomo predstavili v tem prispevku.

Kaj so Google Ads?

Torej preden se vprašamo “Kaj so Google Ads in kako delujejo?” moremo prvo spoznati kaj so Google Ads.

Vsako sekundo se v Googlu opravi 2,3 milijona iskanj, večina strani z rezultati iskanja pa vključuje Googlove oglase. Googlovi oglasi, ki jih plačujejo podjetja, so lahko izjemno učinkovit način za usmerjanje ustreznega, kvalificiranega prometa na vaše spletno mesto, natančno takrat, ko ljudje iščejo vrste izdelkov ali storitev, ki jih ponuja vaše podjetje.

Google ponuja plačljive oglase, ki se prikazujejo v rezultatih iskanja na google.com z uporabo programa Google AdWords ali oglase, ki se prikazujejo na drugih spletnih mestih preko prikaznega omrežja in Googlovega programa AdSense.

Zakaj se prikažejo Google Ads?

Dražba Google AdWords je osredotočena na ključne besede, ki jih oglaševalci izberejo na seznam ključnih besed. Z besedami, ki so odvisne od poslovne ponudbe oglaševalci ciljajo na kupce. Nato plačajo te ključne besede, pri čemer vsaka ponudba temelji na tem, koliko so pripravljeni plačati, da uporabnik Googla klikne njihov oglas.

Ta ponudba v kombinaciji z oceno kakovosti, ki jo dodeli Google na podlagi kakovosti predlaganega oglasa, določa, kateri Googlovi oglasi se prikažejo na iskanih straneh spletnega brskalnika.

Dražba za ključne besede na AdWords

AdWords deluje na dražbenem sistemu, ki se izvede vsakič, ko uporabnik izvede iskanje po ključnih besedah.

Če želite »zmagati« na dražbah AdWords in videti, da se vaš Googlov oglas prikaže za ustrezne ključne besede, boste morali optimizirati svojo oceno kakovosti in znesek ponudbe. Višja kot je ocena kakovosti v povezavi z zneskom ponudbe, boljše je pozicioniranje oglasa. Naslednji dejavniki (med drugimi) vplivajo na vašo oceno kakovosti:

  • Ustreznost vašega Googlovega oglasa za iskalno besedo.
  • Ustreznost ključne besede Google za vašo skupino oglasov.
  • Ustreznost vašega oglasa glede na ciljno stran.
  • Zgodovinsko razmerje med prikazi in kliki oglasa in njegove skupine oglasov.
  • Splošna pretekla uspešnost računa.

Visoka ocena kakovosti ima tudi splošne koristi:

  • Nižji stroški – Google nagradi oglaševalce z visoko oceno kakovosti z znižanjem njihove cene na klik (CPC) in pomaga izboljšati donosnost naložbe.
  • Večja izpostavljenost – ko imate visoke ocene kakovosti, se bodo vaši oglasi prikazovali pogosteje, na boljših položajih na SERP (skanih straneh spletnega brskalnika) – na vrhu in na dnu strani. Tako lahko pridobite več klikov in konverzij, ne da bi vam bilo treba zvišati ponudbe.

Stroški Google Ads

Stroški Googlovih oglasov se razlikujejo glede na številne dejavnike, vključno s konkurenčnostjo vaših ključnih besed in panoge, vašo geografsko lokacijo, kakovostjo vaših oglaševalskih akcij in še več. V ZDA povprečna cena na klik za Googlove oglase v iskalnem omrežju v vseh panogah znaša 2,32 USD. V drugih državah so povprečni stroški Googlovih oglasov pogosto veliko nižji.

Primerjava stroškov v državah:

  1. Švica: 0.80 Euro – cena za klik
  2. Noreška: 0.77 Euro – cena za klik
  3. Velika Britanija: 0.71 Euro – cena za klik
  4. Švedska: 0.62 Euro – cena za klik
  5. Nemčija: 0.62 Euro – cena za klik
  6. Avstrija: 0.53 Euro – cena za klik
  7. Irska: 0.49 Euro – cena za klik
  8. Nizozemska: 0.49 – cena za klik
  9. Finska: 0,49 – cena za klik
  10. Danska: 0.49 – cena za klik
  11. Francija: 0.46 – cena za klik
  12. Španija: 0.31 – cena za klik
  13. Italija: 0,29 – cena za klik
  14. Polska: 0.17 – cena za klik

Povzetek tujega strokovnjaka na področju Google Ads

Stopnje oglaševanja so zelo individualne, odvisno od panoge, s katero se ukvarjate s svojim podjetjem, koga želite doseči in konkurence, s katero se soočate na svojem področju. Teme, kot so finance, počitnice, hoteli, nepremičnine, … V skladu s tem so za to potrebni pametni koncepti in strategije, da bi dobili potrebno dodatno pozornost v iskalniku in med konkurenco. Da bi dobili vpogled v to, koliko stane oglas v Googlu, vam bomo dali majhen vpogled v različna industrije in panoge.

Tu lahko vidite ceno klika za določene iskalne poizvedbe. Lahko pa vidite tudi razliko v črkovanju. Kratek opis: Oglaševalske prostore (posamezne ključne besede) rezervirate z Google AdWords. Manj kot je na voljo oglasnih prostorov, višja je cena. Kot lahko vidite v primeru “Buy a house Berlin” v primerjavi z “Berlin Haus kaufen” – prihranite  50%!

  • “Buy a house Berlin” z 990 iskanji na mesec znaša 1,10 € / klik
  • “Buying a house in Berlin” s 1.000 iskanji na mesec znaša 1,19 € / klik
  • “Berlin Haus kaufen” s 720 iskanji na mesec znaša le 0,55 € / klik

Tisti, ki uspejo sami doseči 10.000 obiskovalcev na mesec, lahko dosežejo 120.000 obiskovalcev na leto. 120.000 klikov, ki jih ni treba financirati s plačanim oglaševanjem. V skladu s tem se optimizacija iskalnikov dolgoročno izplača.

  • 120.000 obiskovalcev znaša na leto v povprečju 0,92 € / klik = protivrednost 110.400 €

Vir: Link.

Če vas zanima SEO statistika za leto 2020, stisnite na to povezavo: Link.